turthomas Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Åsnes Amundsen og alpina travers.ser det er tilbud på disse på xxl. Noen som har noen synspunkter om disse skoene Skal brukes på fjellet og i skogen. Kunne kanskje tenkt meg crispi sko men det er jo ikke noe xxl har inne her hvertfall men de kan kanskje bestille Siter
Omnilite Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Har ikke erfaring med Alpina Traverse, men de skoene jeg har hatt fra Alpina har trukket vann som svamper etter hvert. De står omtalt at de har myk såle, og det er ødeleggende for BC støvler. Jeg hadde Alfa Skarvet på mine Amundsen som var håpløst myke. Overgang til Crispi Stetind eller enda bedre Svartisen var som natt og dag og gav kontroll på skia, noe Skarvet overhodet ikke gav. Siter
turthomas Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Skrevet 29. februar 2016 Hei jeg har nå alfa sko fine å gå langt med og varme. Men dårlig kontroll nedover. Trenger nye ski så tenkte kanskje travers skoa kunne hvert noe. Siter
Tom B Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Brukte disse da jeg gikk fra Pasvik og på tvers av Finnland og deler av finnmarksviddda, Brukte de også på siste turen min som var på 40 døgn, Pasvik, Nord Finnland og til Neiden, Vannvitig mye sko for pengene, satt som støpt på mine bein, veldig behagelig å ha på, Ble lite nedkjøringer så kan ikke si så mye om det, men skal du gå relativt flatt så mener jeg de holder, sømmene er gått flere steder på mine pga av slitasje mot skaren ellers ikke noe å utsette på de. Siter
Omnilite Skrevet 29. februar 2016 Skrevet 29. februar 2016 Ta Alfa skoen du har sett de i skiene og vri på de med hendene. Så tar du turen til XXL og gjør de samme med Alpina støvlene. Vrir de seg som Alfa, er de like dårlige. Selv med ankelstøtte så hjelper det ikke i det hele tatt dersom sålen er myk fordi det er sålen som ikke må vri seg for at u skal ha kontroll på skiene. Siter
turthomas Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Skrevet 2. mars 2016 Det ble nye Amundsen men med crispi sko. Travers skoa ble for like alfa skoa jeg har Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.