Svein Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Sent hjemme i kveld og har nettopp kikket på bildene fra turen til Ausekaret på lørdag. Vi var 4 på tur, jeg, Arnt, Torgeir og Roger. Skal komme sterkere tilbake med flere bilder etter hvert, regner med at Arnt ikke er langt unna med noen solide panoramaer fra denne utsiktstoppen. Legger ved et par action-bilder med alpekulisser Bildene har mange pixler.. så blås opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Lekre bilder. Flott vinkel. Dette er vel det noen her i forumet vil kalle "føling i fjæra"... Jeg kan love noen bra panoramaer etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Steike for noen fjell! Fjære er ikke det første jeg tenker på hvertfall. Dette er jevngodt med Jotunheimen, bare litt annerledes. Er Regndalstindene eller Råna med på disse bildene? Jeg vet sånn ca. hvor Ausekaret ligger, har vært i området noen ganger siden jeg har slekt der ute. En gang skal jeg få til noen turer der og bli skikkelig kjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Råna m.fl ligger litt lenger sør/til venstre for bildene jeg la ut. ..."føling i fjæra"... Jau, så nært så nært men likevel så fjernt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har lagt ut trip report + bilder. Jobber enda med annoteringene av de siste zoom bildene. http://impact.ii.uib.no/arnt/Peaks/auskjeret.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddis Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har lagt ut trip report + bilder. Jobber enda med annoteringene av de siste zoom bildene. http://impact.ii.uib.no/arnt/Peaks/auskjeret.html Flotte bilder Arnt. Dere såg ut som en gjeng kjekk og frisk ungdom på tur Hjemlengselen river i en stakkar, så dersom noen har en IT-relatert jobb til meg i MogR må dere bare si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Så det blei ikke Blåtinden altså? Jeg var på Grøtdalstindene på lørdag. Dessverre var jeg 1/2-1 time for seint ute, så nedturen blei et HELVETE. Begynnte nedturen i halv fem tiden, og fikk gjennomslagsføret der det begynner å bli bratt. Ikke vær for seint ute i solsidene nå om dagen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Så det blei ikke Blåtinden altså? Nei, ble litt endringer i planene kvelden før pga noen hadde hørt fra noen at det kunne være rasfare.. Såg skispor opp i der som sannsynligvis var fra fredag... Ikke vær for seint ute i solsidene nå om dagen . Det er vel bare å begynne å se seg om etter vestvendte solnedgangsfjellsider.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har lagt ut trip report + bilder. Jobber enda med annoteringene av de siste zoom bildene. http://impact.ii.uib.no/arnt/Peaks/auskjeret.html Masse fine bilder Arnt. Nå venter jeg bare på at Tinderangling.net også blir oppdatert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Han knall'n bak har litt mye å gjøre akkurat nå, skal se om jeg får pusha han til å gjør det i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er Regndalstindene eller Råna med på disse bildene? http://impact.ii.uib.no/arnt/pics06/ausek_20sviewHA.jpg viser Regndalstindane/Råna + bakgrunnen som Svein hadde med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 På samme panorama: til venstre/foran Regndalstindane, ses Blåtinden i profil. En nydelig skitopp Helt til høyre, Skopphornet, flott snøflate ned til Megardsstølen Helt til venstre, Leirvasshornet, virker fin sida i profil ned mot Habostaddalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.