Gå til innhold
  • Bli medlem

25.03.06: Ausekaret 1202, Sykkylven - pudderføre

Svein

Anbefalte innlegg

Sent hjemme i kveld og har nettopp kikket på bildene fra turen til Ausekaret på lørdag. Vi var 4 på tur, jeg, Arnt, Torgeir og Roger. Skal komme sterkere tilbake med flere bilder etter hvert, regner med at Arnt ikke er langt unna med noen solide panoramaer fra denne utsiktstoppen.

Legger ved et par action-bilder med alpekulisser :)

Bildene har mange pixler.. så blås opp 8)

post-283-133474413514_thumb.jpg

post-283-133474413542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steike for noen fjell! Fjære er ikke det første jeg tenker på hvertfall. Dette er jevngodt med Jotunheimen, bare litt annerledes. :)

Er Regndalstindene eller Råna med på disse bildene? Jeg vet sånn ca. hvor Ausekaret ligger, har vært i området noen ganger siden jeg har slekt der ute. En gang skal jeg få til noen turer der og bli skikkelig kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blei ikke Blåtinden altså? Jeg var på Grøtdalstindene på lørdag. Dessverre var jeg 1/2-1 time for seint ute, så nedturen blei et HELVETE. Begynnte nedturen i halv fem tiden, og fikk gjennomslagsføret der det begynner å bli bratt. Ikke vær for seint ute i solsidene nå om dagen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blei ikke Blåtinden altså?

Nei, ble litt endringer i planene kvelden før pga noen hadde hørt fra noen at det kunne være rasfare.. :) Såg skispor opp i der som sannsynligvis var fra fredag...

Ikke vær for seint ute i solsidene nå om dagen :( .

Det er vel bare å begynne å se seg om etter vestvendte solnedgangsfjellsider.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.