Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mulighet til å ta en fridag denne uka, og har lyst å få en testtur på mine nye Åsnes Ingstad. Dessverre har jeg ikke mer enn arbeidsdagen på meg (må hente og bringe i barnehagen), så tenker at det er litt lang kjøretur fra Porsgrunn til Lifjell. Er det andre steder litt lenger nede hvor man kan få testet fjellskia?

Annonse
Skrevet
2 minutter siden, marius-j skrev:

Takk, lurte på en tur til Svanstul ja :)

Siden du er fra Porsgrunn, så ta en tur til bjørkedalen, usikker på hvor mye snø det er der nå men, kjør inn å se :) bare noen km fra moheim.

Skrevet
2 minutter siden, Ørretfiske25 skrev:

Siden du er fra Porsgrunn, så ta en tur til bjørkedalen, usikker på hvor mye snø det er der nå men, kjør inn å se :) bare noen km fra moheim.

Kommunen skriver at det ikke er snø i løypene oppi Oklungen, så da er det vel neppe særlig mye mer i Bjørkedalen? Ellers et godt tips, har vært en del der til fots (Fjerdingen).

Skrevet

Var innafor for 2 dager siden, og da snødde det mye. men har vært endel mildvær etterpå, så usikker. hadde jeg vært hjemme skulle jeg sjekka for deg, men får ikke gjort det før i morgen evt..

Fjerdingen er det fint, men kan anbefale svarteberget lenger inn i oklungen også, men der har du sikkert også vært.

Skrevet

Da blir det tur til svanstul i morra. Med barn på vei i mars blir dette den ene "påsketur" jeg får i år... Ser ut som det er flotte oppkjørte løyper, så jeg lar fjellskia ligge. (jeg er han treige som blir forbigått av oldemor, sånn hvis noen skal ut i morra) 

Skrevet
1 time siden, marius-j skrev:

Da blir det tur til svanstul i morra. Med barn på vei i mars blir dette den ene "påsketur" jeg får i år... Ser ut som det er flotte oppkjørte løyper, så jeg lar fjellskia ligge. (jeg er han treige som blir forbigått av oldemor, sånn hvis noen skal ut i morra) 

God tur da :) ser ut som været blir strøkent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.