Bjørnar Ø Skrevet 7. februar 2016 Skrevet 7. februar 2016 Er på jakt etter nye støvler til trugebruk. Har tidligere brukt M77 som har vært greie nok. nå som disse er pensjonert er jeg på utkikk etter noe å erstatte disse med. Noen som har råd/tips? Siter
Sig Man Skrevet 7. februar 2016 Skrevet 7. februar 2016 Lundhags Polar Quest er vell de beste skoa jeg vet til trugebruk. Holder deg tørr på bena, og varm. Samt at ullfilten er enkel og grei å tørke. Skal du oppgradere fra M77 så er nesten det meste av egnet fottøy en forbedring, sett bort fra enkelheten å tørke.. Siter
elgen Skrevet 7. februar 2016 Skrevet 7. februar 2016 Hei jeg går en del inn til hytta på vinteren på truger og bruker flere ulike støvler alt etter hva jeg har på. Ofte blir det vanlige langskaftet arbeidsstøvler med foer - sådanne uten snøring. Til lenger distanse ville jeg nok velge et par fjellstøvler som var romslige og varme, hvis du har sådanne i forveien. Hilsen Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.