Gå til innhold
  • Bli medlem

Et spørsmål til Nilser'n


Tom

Anbefalte innlegg

Jeg, og mange med meg, har i all hemmelighet diskutert hvordan du alltid kan være i godt humør. Hvordan kan du det, du Nils? Er du rett og slett bare født med Teddy-pels, og er myk og god og snill og grei uten noen pigger og mørke sider? Er du lixom en sånn kar som alle liker? Omvendt av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du Kong Tom, du skal høre meg i trafikken til og fra jobb f.eks, hva jeg har å melde til mange av våre medtrafikanter. Må passe meg der, kan få høyt blodtrykk av sånt. Eller telefonselgere som ringer midt i middagen :P , når pc'n henger seg osv. Har hendt at jeg har hatt lyst til å teste hvor langt den bærebare kan sveve. Så jo Tom, har mine pigger jeg også, men de har nok ikke kommet fram her på forumet nei. Er ofte i godt humør, ihvertfall her inne. Er mye å lese her som muntrer meg opp i en grå hverdag. Og, har mine fiender jeg også, om enn ikke så farlige.

Teddy-pels? Har hår på brøstet ja!

PS! Du skulle nok helst ha spurt kona mi om dette kanskje..., og hvis du har diskutert mitt humør med en drøss andre, så har dere jammen lite å diskutere. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nils.

Takk for et fint og utfyllende svar. Det ga faktisk en del mer kunnskaper om deg som person, og det kom frem noen hittil ukjente nyanser. Hvis vi for moro skyld skal sammenligne oss, så har vi nok noe felles når det gjelder trafikken. Det er bare når jeg ser debatter med sosialister på tv at jeg blir like forbanna som i trafikken, men telefonselgere er jeg faktisk hyggelig mot. Jeg klarer rett og slett ikke å være slem mot dem. Dataproblemer kan vel få de fleste til å banne høyt.

Det var veldig hyggelig å høre at Fjellforum lyser opp i hverdagen din - tar det for gitt at jeg er hovedårsaken til det. Det at hverdagen din "ellers er grå" var derimot ikke koselig lesning. Jeg tror det kan være fordi du ikke prioriterer påsken høyt nok. Jeg skulle gjerne stilt din kone spørsmål, men såvidt meg bekjent er ikke hun her inne, ikke kjenner jeg etternavnet ditt/hennes, og strengt tatt tror jeg ikke at jeg ville ringt og spurt.

Jasså, så du har teddy-pels på brystet du. Selv har jeg lite, sånn som f.eks. John Rambo, mitt idol.

Jeg synes absolutt ikke at det er et tegn på lite å gjøre at vi diskuterer deg i det skjulte. Jeg har faktisk enorme arbeidsmengder, men det er snakk om prioriteringer. Jeg diskuterer deg på msn på dagtid og jobber om natten. Slik får jeg døgnet til å gå rundt. Jeg er interessert i mye og mangt - intet tema for lite, intet for stort. Det skulle bare mangle at ikke du var et spennende tema.

Vennlig hilsen Kong Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils er ei lerke - full eller edru! (selv om jeg aldri har sett'n full...) :D

Han skrukket ikke engang på panna, da jeg sist høst skrapte opp hele sia på Corsa-diamanten hans, idet vi nesten kjørte på et rådyr oppi Ottadalen etter Gjertvasstind-turen vår. Neida, han tok bare en slurk til av brusen sin, og sovnet igjen før neste sving...

Manglet bare plysj-pysjen liksom! :wink:

Og Tom, en god trøst til deg (oss) - Tarzan hadde heller ikke hår på brøstet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.