kai Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 noen som vet hvor de selger skiskoene alfa skarvet? (bortsett fra på sportsnett) jeg fant nemlig ut at de ikke har blitt produsert i år..... Siter
Håvard Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Intersport Gigant på Lade! Kjøpte igår jeg Virker som en kanonstøvel. Vær rask, tror ikke de har veldig mange par igjen. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Skarvet er prdusert i år, men kun til de som har bestilt et år i forveien. Skarvet kommer neste år med NNN BC system, er i år (som de siste årene) produsert med Salomon X-ADV... Har sett dem bl.a hos intersport i stavanger Siter
Håvard Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Førsteinntrykk av støvelen: Glimrende!! Gikk de inn for første gang iløpet av 14 timer over 8 Hestbrepigger på lørdag. Intet gnagsår, ingen akillesproblemer, rett og slett veldig bra Siter
ahb Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Skarvet kommer neste år med NNN BC system Jeg trodde Alfa skulle legge ned skiskoproduksjonen etter i år? Siter
kai Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Førsteinntrykk av støvelen: Glimrende!! Gikk de inn for første gang iløpet av 14 timer over 8 Hestbrepigger på lørdag. Intet gnagsår, ingen akillesproblemer, rett og slett veldig bra hehe dette høres bra ut, jeg endte opp med å bestille fra sportsnettog jeg rekner med å få de iløpet av uka. samtidig som jeg fikk pulken min igår, ligger det an til en prøvetur til helga! Siter
Kjell Iver Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hvilken type pulk kjøpte du? Handlet du det på sportsnett eller? Jeg har forøvrig Alfa skarvet støvler og er fornøyd med dem. Utrolig god passform for Norske føtter. I hvertfall mine gampebein. Gikk en gang 8 km tpå asfalt med dem uten noe problem.. Siter
kai Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Jeg kjøpte Acapulka Scandic Tour 150. denne kjøpte jeg rett fra leverandør! de har et genialt dragsystem, med wire som kan trees gjenom dragstengene! hvis du er interesert i å kjøpe pulk fra dem skader det ikke å ta kontakt med dem å spørre etter om de har pulker med gelcoat feil (fargefeil) det gjorde jeg og fikk pulken en del rimeligere... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Jeg trodde Alfa skulle legge ned skiskoproduksjonen etter i år? En av karene som jobbet på Alfa tidligere har kjøpt rettighetene og lestene til alfa skistøvler, og viderefører dette i nytt selskap (a-sport), men det vil fremdeles hete alfa skarvet osv... disse støvlene vil som sagt gå over på rottefellabindinger (=NNN BC og NNN)... Siter
Håvard Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Kai, kjøpte du Skarvet støvlene så store at det er plass til fuktsperrer, eller velger du å ikke bruke det? Litt usikker på evt behov ved "sommerturer". Husk at beina går ut min. ett nummer da Siter
kai Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 kjøpte dem et nummer for stor, det var forsåvidt det største de hadde Siter
kai Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 blir det ikke klamt under 4 lag goretex?? Siter
Kjell Iver Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ser de har Skarvet til bare 1299,- på Sportsnett i dag.. Jeg lurer på om de har flyttet produksjonen eller noe slikt. Var rart at de først skulle slutte å produsere dem, for så å begynne å pøse dem ut til såpass lav pris... Siter
Håvard Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Mener å huske at sportsnett kjøpte opp et stort parti i vinter......... Løp og kjøp........ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.