Gå til innhold
  • Bli medlem

alfa skarvet


kai

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Skarvet er prdusert i år, men kun til de som har bestilt et år i forveien. Skarvet kommer neste år med NNN BC system, er i år (som de siste årene) produsert med Salomon X-ADV...

Har sett dem bl.a hos intersport i stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykk av støvelen: Glimrende!!

Gikk de inn for første gang iløpet av 14 timer over 8 Hestbrepigger på lørdag. Intet gnagsår, ingen akillesproblemer, rett og slett veldig bra :)

hehe dette høres bra ut, jeg endte opp med å bestille fra sportsnettog jeg rekner med å få de iløpet av uka. samtidig som jeg fikk pulken min igår, ligger det an til en prøvetur til helga! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Acapulka Scandic Tour 150. denne kjøpte jeg rett fra leverandør! de har et genialt dragsystem, med wire som kan trees gjenom dragstengene!

hvis du er interesert i å kjøpe pulk fra dem skader det ikke å ta kontakt med dem å spørre etter om de har pulker med gelcoat feil (fargefeil) det gjorde jeg og fikk pulken en del rimeligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trodde Alfa skulle legge ned skiskoproduksjonen etter i år?

En av karene som jobbet på Alfa tidligere har kjøpt rettighetene og lestene til alfa skistøvler, og viderefører dette i nytt selskap (a-sport), men det vil fremdeles hete alfa skarvet osv... disse støvlene vil som sagt gå over på rottefellabindinger (=NNN BC og NNN)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.