Gå til innhold
  • Bli medlem

Varmesokker/-såler


Gjest Landsem

Anbefalte innlegg

Gjest Landsem

Ser det er litt skriverier om dette i en annen tråd, men jeg trenger litt innspill på dette. Har i alle år tålt kulda og vært særdeles varmblodig. Det siste året har imidlertid tærne, og da særlig stortåa på en fot jeg har hatt overtråkk og ligamentbrudd i, begynt å bli overfølsom for kulde. De siste dagene med god gammal vinter har avdekka at blodsirkulasjonen i tærne sliter, selv ved høyintensitets aktivitet. Jeg lurer derfor på om noen har erfaring med varmesokker og -såler og hvilke som er best. Skal primært brukes i skisporet, så det er ikke praktisk med store batterier som skal henge på alpinstøvler . Er det holdbare produkter som forsvarer prisen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har brukt varmesåler og varmesokker fra Clas Ohlson siden jul og han synes de fungerer veldig bra. Vi har vært på en del turer ned til -17 og sittet i ro en stund, og han har ikke frosset på bena. Hvor holdbare de er vil vise seg etterhvert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.