Gå til innhold
  • Bli medlem

ifriluft.net


evenl

Anbefalte innlegg

I mellomtiden håper jeg at alle besøkende har effektive pop-up blockere...

Jeg har effektiv pop-up killer... Får aldri pop up.. har aldri opplevd det før nå.. :(

Når jeg ser på den siden så henviser den til et brukernummer jeg får.. Kanskje Joomla er synderen? freewaregreier stoler jeg ikke på.. GNU eller ikke GNU

For når jeg så prøver en gang til får jeg det ikke før etter en god stund...

Har også anledning til å logge meg inn via andre servere og bak brannmur osv...Kan prøve det om du vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra Even.

Joomla programvaren inneholder ikke noe slikt. Du må gå igjennom alt du har innstallert av 3-parts komponenter/moduler. Det er ikke utenkelig at noen har vært kreative her. Bruker du standard template?

Ligger det noe mistenkelige filer på rot?

Kanskje du har blitt hacket?

Jeg har kjørt Joomla i 1,5 år, og har aldri opplevd dette.

Har du skrivebeskyttet template-filene og config-fila???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Webstats4U's general terms of service:

"With the installation of Webstats4U on the site it is accepted that WMS has the right to place advertisements on the site in any format or through any channel, including but not limited to e-mail, layer ads, pops, banners and other usual formats without any forewarning and it is furthermore accepted that WMS takes no responsibility for the advertising content and that WMS shall not be liable for any losses incurred regarding this advertising."

Her har du nok synderen din..

Johannes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even

Jeg anbefaler deg heller til å kun bruke servetheworld sine statistikk funkjsoner

awstats eller webalizer

Dessuten driver jeg og tester ut Google Analytics nå, som du kan bruke sammen med en mambot i Joomla. Jeg måtte vente nesten 1 måned før jeg plutselig fikk en mail idag fra Google med koden til Analytics. Det er visstnok stor pågang, og lange ventelister...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hjelpsomme tilbakemeldinger! Jeg har nå fjernet Webstat modulen, og håper med dette at pop-up vinduene har forsvunnet for godt. Jeg har ikke funnet noe spor etter hacker-angrep på serveren.

Jeg skal finne en annen og bedre 8) statistikk-funksjon som kan brukes på siden. Webstat brukte jeg også på min gamle side, men har ikke fått noen tilbakemeldinger om slikt før... Vel, Webstat er i hvert fall historie for min del.

Turhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.