Nina83 Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Hei! Jeg skal kjøpe truger for lengre turer i skogen og lurer på hva dere anbefaler her. Send meg gjerne en link om det er blitt tatt opp før i forumet? Siter
DryasAnne Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Tubbs feks mountaneer. De har en drøss modeller på xxl jeg trodde dette var saligheten for vintertur på kysten (Snillfjord og Agdenes) men ski er og bli .......ski Siter
whistler Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Tubbs har bra greier. Modell kommer litt an på budsjettet ditt. Journey er en hyggelig priset modell som jeg er fornøyd med. Er budsjettet litt større vet jeg om flere som er svært fornøyde med Mountaineer. Siter
+Memento mori Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Viktig og få riktig størrelse. Vekt og om du skal gå med sekk eller pulk! Store truger er bedre i løs snø, mens små er lettere å gå med. Fornøyd med Tubbs både til meg å kona. Skal du bruke de på steder med is er pigger meget kjekt. Endret 18. januar 2016 av Radiosugge Mer innhold Siter
Omnilite Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 http://www.fjellforum.no/forums/topic/37459-tips-til-truger/#comment-343147 Her er det noe info. Siter
Lompa Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Den 14. januar 2016 at 16.18, Nina83 skrev: Send meg gjerne en link om det er blitt tatt opp før i forumet? Hvorfor ikke skrive inn ordet "Truge" i søkefeltet oppe til høyre? Da får du en haug med svar på akkurat det du spør etter... Siter
7homas Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Jeg har et par Tubbs Mountaineer som jeg synes er veldig fine å gå i. De er litt smale og lette å gå med. Viktig med bra binding og Tubb's sin ActiveFit+ er veldig enkel i bruk og sitter særdeles bra på foten. Mountaineer kommer også som damemodell Jeg har ikke prøvd min i dyp snø, så jeg har ingen erfaring med det. De trugene der ute med reim-løsninger har jeg liten tro på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.