Gå til innhold
  • Bli medlem

Korteste vei til Jotunheimen

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Gjest Anonymous

He, he, fordel å vite hvor jeg bor ja kanskje. Jeg holder til i Oslo-området.

Tar imot alle utfordringer om kappkjøring på strak arm. Vi med rykende ferskt førerkort er verdensmester på veien vet dere vel?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja, dere har det med å kjøre styggfort, så dette skal bli gøy. Raskeste vei avhenger litt av hvor i Jotunheimen du skal, men du når Bygdin sørøst i Jotunheimen på 3,5 timer fra Oslo vest hvis du gir på litt.

For en pøt, jeg har 4 timer og 45 min fra Sinsen til Ålesund (22.00 - 02.45)... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg må innrømme at jeg ofte ligger og koser meg i både 10 og 20 km/t over fartsgrensen når veien er god...men dere gærninger håper jeg virkelig blir tatt i fartskontroll! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan berolige deg med at jeg allerede har mistet lappen én gang. Det hører imidlertid med til historien at jeg ikke anerkjente statens rett til å innskrenke min bevegelsesfrihet, og følgelig kjørte som før hver eneste dag i de fem månedene førerkortet var inndratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "anerkjente ikke statens rett til å innskrenke din bevegelighetsfrihet". :wink:

Tom, du sier mye rart, men noen ganger er du...helt konge! :roll::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom nevnte noe om 3,5 timer til Bygdin. Er det Citroen AX han har kjørt da, Beitostølen nåes lett på 2 timer om natten, Eidsbugarden 3. Alt med utgangspunkt i Smestadkrysset. Kjør Valdres du (E 16), så er du raskest i heimen.

Andre morsomme rekorder fra Smestadkrysset som Tom kan bryne seg på til han får unger:

Røldal 2 t 34 m

Helgeroa 1 t 1 m

Køben 4 t 37 m

La Grave 20 t 5 m

Stavanger (kystveien) 4 t 55 m

Strynefjellet 4 t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen her som kanskje burde vurdere lappen på småfly. Flere muligheter til å lande nær Jotunheimen både vinter og sommer (på vann). Langt raskere og like billig som det å miste lappen. I tillegg er dere ikke til fare for oss som tar det litt mer med ro og som har barn i baksetet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.