heand Skrevet 10. januar 2016 Skrevet 10. januar 2016 Hei, er det noen her som har vært på ski i Montengro eller kjenner til noen som har vært? Jeg tenker først og fremst på toppturbasert skiaktivitet, men alt av interesse Siter
eirikw Skrevet 11. januar 2016 Skrevet 11. januar 2016 Jeg har ikke vært i Montenegro om vinteren, men kjørte fjellveien fra Kotor mot Cetinje for noen år siden. Vedstablene utenfor hus i Lovcen National park kunne antyde at der var det skikkelig kaldt om vinteren. Det bør jo tyde på skimuligheter. EirikW 1 Siter
heand Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Skrevet 13. januar 2016 Den 11. januar 2016 at 10.46, eirikw skrev: Jeg har ikke vært i Montenegro om vinteren, men kjørte fjellveien fra Kotor mot Cetinje for noen år siden. Vedstablene utenfor hus i Lovcen National park kunne antyde at der var det skikkelig kaldt om vinteren. Det bør jo tyde på skimuligheter. EirikW Takker! Det høres jo bra ut Siter
Øsh Skrevet 22. mars 2021 Skrevet 22. mars 2021 Hei! Kom over innlegget når eg leita etter noko anna. Har ganske god kontakt med Montenegro var på ei veke med topptur der i 2017. Har samla ein del info på nettsida mi: https://montenegrosummer.wordpress.com Ta gjerne kontakt for meir info. Øyvind Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.