Gå til innhold
  • Bli medlem

Turrapport del en, 1,5 og to


Tom42

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Annonse

Knakende godt dokumentert i ord og bilder. Du skriver muntert og med en god dose selvironi må jeg bare trekke på smilebåndet når du igjen tar oss med til Holken.

Fiskebett og YR er to ting man ikke bør sette sin litt til. Medbragt mat og godt tøy gjør likevel turen minneverdig. Og "bay the way" godt at du har fått Spot`en tilbake der den høre hjemme. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎06‎.‎2016 at 16.30, Tom42 skrev:

Turrapport del halvannen

Nå drar jeg.  ikke lenger enn Holken og Viketjønn, men et er sikkert mer enn nok.  Sekken er i tyngste laget.  Det ble den etter at jeg la ut pakkelistene mine for offentlig sjikane.  Alt jeg hadde i lommene er  nå i sekken.  Men før jeg jeg tar farvel med Synken tenker jeg alt er på plass igjen. 

Gleder meg grensløst.  Holken here I come again. 

4.JPG

5.JPG

Om 8 timer er teltet oppe og jeg ligger som et slakt inni.  Men som det ble sagt meg:  Du gjør alt frivillig, du blir ikke droppet på en åsside i Afganistan. 

Og bak toppen ligger vannene på rekke og rad

 

058.JPG056.JPG

På dette bildet er det en Jerven original.  Senere har jeg et tarp fra magasinet, som jeg har modifisert til 1,6m x 3.  Som teltstenger bruker jeg 2 gamle bunnstokker fra fluestenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.