jonasro Skrevet 8. januar 2016 Skrevet 8. januar 2016 Hva er det som gjelder av fjellski uten stålkant om dagen? Helst med kortfeller om det finnes på andre enn Åsnes. Jeg har et par Åsnes Amundsen som jeg er veldig fornøyd med, men ser at det blir litt vel risikabelt å snørekjøre med disse da de har stålkant. Siter
knutis Skrevet 8. januar 2016 Skrevet 8. januar 2016 Åsnes Breidablikk. Har disse og er fornøyd. Bc binding og middels stive sko for å få gode gåegenskaper. Mange vil nok foretrekke kraftigere. 1 Siter
Øyvind Joppe Gutierrez Lindheim Skrevet 8. januar 2016 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har Breidablikk med en chilli binding og scarpa t4 sko Litt stivt men funker kjempe til mitt bruk med hunder. Det som er greit med plast sko er at de ikke blir stivere i kulden Siter
Arntrooney Skrevet 8. januar 2016 Skrevet 8. januar 2016 12 timer siden, knutis skrev: Åsnes Breidablikk. Har disse og er fornøyd. Bc binding og middels stive sko for å få gode gåegenskaper. Mange vil nok foretrekke kraftigere. Har samme kombinasjon, svært fornøyd. Åsnes andre alternativ uten stålkant er vel Kongsvoll, som er laget spesielt for jakt. Siter
borgern Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Har også breidablikk. Veldig fornøyd med de. Brede nok til løsnø samtidig som de er lette å holde retning med. En kompis har ski som er gsnske like kongsvoll. Deer jo enda bredere. Supert i løsnø når man labber rundt men de "vabler" lettere i fart. Siter
utemannen Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Om de skiene du ønsker mest kun har stålkanter, kan du bare slipe stålkanten rund. Det har jeg gjort på mine Fischer E109 og det fungerer helt fint. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.