Tom Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Beklager at jeg ikke er så voksen som deg, g-arnt. Skjønner godt at jeg er under ditt nivå og verdighet. Siter
g-arnt Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Beklager at jeg ikke er så voksen som deg, g-arnt. Skjønner godt at jeg er under ditt nivå og verdighet. Føler meg ikke spesielt voksen, verdig, selvhøytidelig, ovenpå eller fornem på noen som helst måte. Jeg får meg bare ikke til (og ønsker heller ikke) å kommunisere via skjellsord og utdriting. Sorry. Lagt til; Det har ingenting med deg som person å gjøre (meningene altså. Jeg aner ikke hvem du er). Bare formen. Diskuterer gjerne andre topics med deg på normal måte. Siter
Tom Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Du er et flott menneske og en god rollemodell. Skulle ønske jeg var like bra som deg. Siter
g-arnt Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Du er et flott menneske og en god rollemodell. Skulle ønske jeg var like bra som deg. Jeg tror ikke på deg ett sekund, men takk skal du ha Siter
g-arnt Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ikke for å grave, men hvor gammel er du? Pokker, nå måtte jeg tenke meg om. Ikke ofte jeg får det spørsmålet. Det raske svaret er at jeg ble født kort tid etter at Kennedy ble skutt.. Eller; i tidsrommet mellom I want to hold your hand og Can't buy me love Siter
Stuttjukken Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Tømmer ein havet, finn ein truleg den høgaste primærfaktoren på det høgaste fjellet på Hawaii, noko over 11000 meter høgt. Helsing Stuttjukken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.