fumigatus Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det var litt overraskende og veldig artig å dumpe over denne nydelige naturfilmen på på NRK for noen dager siden. Dette er et område jeg er blitt spesielt glad i de siste årene, og jeg tilbringer nesten all min fritid i akkurat denne skauen. Krokete furuer, glissen gammal-skau, troll-tiur og tyribål gir en helt spesiell stemning. Som man kan oppleve gratis en times kjøretur fra Oslo. Både filmen og en evt tur til området anbefales på det varmeste. https://tv.nrk.no/serie/skoggangsmann/DVNA51000615/20-12-2015 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 2 timer siden, fumigatus skrev: Det var litt overraskende og veldig artig å dumpe over denne nydelige naturfilmen på på NRK for noen dager siden. Dette er et område jeg er blitt spesielt glad i de siste årene, og jeg tilbringer nesten all min fritid i akkurat denne skauen. Krokete furuer, glissen gammal-skau, troll-tiur og tyribål gir en helt spesiell stemning. Som man kan oppleve gratis en times kjøretur fra Oslo. Både filmen og en evt tur til området anbefales på det varmeste. https://tv.nrk.no/serie/skoggangsmann/DVNA51000615/20-12-2015 Det eneste jeg ikke skjønte var hvorfor de brukte ordet "Skoggangsmann" Det betyr jo en fredløs mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fumigatus Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2015 47 minutter siden, Tom 42 skrev: Det eneste jeg ikke skjønte var hvorfor de brukte ordet "Skoggangsmann" Det betyr jo en fredløs mann Jeg stussa ikke over akkurat det. Men etter en uke aleine i den skogen som vises på filmen, kjente jeg på frihet, fredløshet og definitivt en følelse av på siden av samfunnet. Det er jo noe av poenget? I hvert fall for meg PS, profilbildet er selfie fra Holleia. Man må kle seg etter forholdene. Skoggangsmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batch86 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Takker for tips. Er mye i dette området så skal få sett denne senere. Fin fint område dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.