Gisle Uren Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Er det noen som kan gi tips vedrørende parkeringsforhold på/ved Haugastøl? Vi er en gruppe som skal på tur innover Hardangervidda 10. - 13. mars (torsdag - søndag uken før palmehelgen) og Haugastøl er ett av flere mulige utgangspunkt. Vi skulle hatt parkering med kortest mulig vei til anvendelig løype innover fjellet på nordsiden av Rv 7. Jeg antar vi vil ha mellom 5-10 biler og kanskje en henger eller to. Jeg husker at det tidligere var en del som parkerte like ved der Rallarvegen munner ut, men jeg vet ikke om det er tillatt nå eller i det hele tatt mulig på den tiden av året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det er bra med parkering der, men jeg mener å huske at man må betale. Med såpass mange biler er det neppe andre alternativer i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Null Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Togstasjonen har da massevis av p-plass evnt kjør inn til Fagerheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Må betale på Fagerheim også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Ifølge NSB er det gratis parkeirng på Haugastøl stasjon: https://www.nsb.no/reisemal/stasjoner/haugastol-stasjon?id=2321 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Null Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 3 timer siden, Lompa skrev: Må betale på Fagerheim også. å..? Noe nytt med ny eier da eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Vet ikke med de nye eierne, men det var sånn med de forrige i alle fall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisle Uren Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Takk for info alle sammen! God jul videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.