+Tom42 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Jeg kan gjøre opp bål i regnvær, men når det gjelder tastene på mobiltelefonen er jeg blank. En kar jeg traff på tur viste meg kartene han hadde lastet ned fra nettet via playbutikk. Nå prøver jeg å opprette en Google konto. Har skrevet inn et navn som Google har godkjent Har skrevet et passord som også er ok Har skrevet svar på et sikkerhetsspørsmål. MEN så kommer spørsmålet om Gjenopprettingsadresse Der har jeg skrevet inn min vanlige e postadresse @online.no, og klikker utført, men ingen ting skjer. Hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Du kan laste ned hele Norge i 1:50000 fra Kartverket gratis, og det kan du bruke også uten mobildekning. Programmet for å se kartet på mobilen (GeoViewer) er gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arjo Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Noen som vet om det er mulig å få posisjonen angitt med UTM koordinater i GeoViewer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Et annet tips (om du har iphone) er Topo Maps Norway (Fra finske Shingle Oy) - Har brukt denne i lengre tid og du kan laste ned områder slik at kartet fungerer offline. Kartet er så langt det mest detaljerte og beste jeg har funnet for iphone da de bruker kartverket sitt 1:25000 kremkart. Du kan importere GPX spor eller lage dine egne og eksportere. Fungerer utmerket til navigasjon on the fly eller for å sjekke hvor du er om du er i tvil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 19 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Et annet tips (om du har iphone) er Topo Maps Norway (Fra finske Shingle Oy) - Har brukt denne i lengre tid og du kan laste ned områder slik at kartet fungerer offline. Kartet er så langt det mest detaljerte og beste jeg har funnet for iphone da de bruker kartverket sitt 1:25000 kremkart. Du kan importere GPX spor eller lage dine egne og eksportere. Fungerer utmerket til navigasjon on the fly eller for å sjekke hvor du er om du er i tvil Sorry. Jeg har Andrid. Men for de som har Iphone er denne opplysningen verdifull 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.