Odd Bjørn Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 (endret) Som nevnt i tidligere innlegg så sliter jeg med ryggen, så også denne søndagen.. Men når det endelig kom et par minusgrader og klarvær kunne jeg bare ikke la vær og ta en tur Heldigvis bor jeg slik til (Sandnes) at det bare er og hive seg i bilen, kjøre i 30-40 minutter og så er en plutselig ute i mer eller mindre uberørt natur. Tok ferja fra Lauvik over til Oanes i Forsand, 5 minutts kjøring og ut med sekken..Som sagt var ikke ryggen helt i hundre denne søndagen, så det ble til at jeg ikke gikk lengre enn at jeg ikke hørte noe mer til trafikken og ikke så noe bebyggelse.. Men det var nok til og få et par fine døgn og en strålende nattehimmel med massevis av stjerneskudd Bål 20151214_152632_Rotated10534.mp4 Endret 15. desember 2015 av Odd Bjørn 5 Siter
GBS Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Det så ut til å være en fin.liten tur det der, ikke alltid det er nødvendig å dra så langt for å komme unna det meste av sivilisasjon! Koselig med bålbilder, kjenner at vi må ut i skogen og tenne bål snart. Det er noe med det.... Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 15. desember 2015 Skrevet 15. desember 2015 Ryfylke er en flott plass. Her er det lett å finne seg en privat perle. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.