Populært innlegg Imp Skrevet 14. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2015 Et år er gått og jeg er som alltid takknemlig for det gamle. Jeg har samlet et knippe bilder fra våre turer rundt om i Hurum, og vil gjerne vise frem det vi har å by på. Dette er kun et lite utvalg - vi har så mye mer! Kom til Hurum! Værsågod. Nyt 4 minutter av flotte Hurum akkompagnert av Johann Sebastian Bach - Air. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virrma Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Mange fine bilder fra et område jeg også har lært å sette pris på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xperiment Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Et vakre innlegg med mange glad bilder. Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RolFoto Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Variert og fin sammenstilling av bilder. ikke ulikt et år i Vestfold dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellkaren Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Veldig flotte bilder og musikk. Hvilken seter er den i filmen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Takk for det dere! Fjellkaren, det er på Bjønnåsen den setra er. http://opplevhurum.no/tre-veier-til-utsik-og-kos-pa-bjonnasen/ Er et fint turmål for barnefamilier og for større sammenkomster. Det er bygget en stor rund gapahuk der som kan benyttes av skoleklasser og lignende. og der går sauer på beite om sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.