Lumi Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Noen som har tips til en god kuldekrem for ansiktet? Det må være uten, eller med minst mulig, vann i. Siter
TomWithoutVom Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Har brukt Ceridal kuldekrem endel ganger. Fåes på apotek og er helt uten vann. Syntes den var ok, men har ikke noe å sammenligne med 1 Siter
elgen Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Hei Felleskjøpet har en vannfri jur salve fra meieriselskapet Laval, som jeg bruker både som potesalve til huskyene og kuldekrem til meg selv mm. bl.a rumpesalve ved megen sykling. Jeg syns den fungerer bra - og så er den rimelig ca. 130 kr. for 1 kg. De har også flere andre jur salver, men de er med vann - tilmed fås også med solfaktor for de stakkars kuer. Hilsen Elgen Siter
fumigatus Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Jeg gjør som elgen. En dunk salve fra felleskjøpet står i gangen til glede for hund og mann. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.