4jazz Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Dette er en film fra en tur til Øyvann i Nordmarka. Jeg viser litt av dagens utstyr og ellers hvor fint det er å ta en telt-tur i marka. Det er også en lokkefilm for å vekke opp gamle kamerater jeg har vært på på tur med i gamle dager. 3 Siter
4jazz Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Skrevet 13. desember 2015 Fikk ikke til linken som vindu. Her er den 7 Siter
+rayun Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Takker så mye for titt´en. Flott film hvor du får fram roen og den gode stemningen på en fin måte. Håper å få se fler naturfilmer fra deg i tiden som kommer. Takk, takk. Siter
GBS Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Flott tur og håper du får med gamlegjengen neste gang! Takk for at du delte. Siter
whistler Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Helt suverent! Fortsett å lage film Må bare nevne underlaget ditt ikke inneholder dun, men syntetisk fyll. Uansett, suverent underlagt Siter
Kleppeliten Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 Så praktisk med denne filmen når jeg skal på tur dit snart Fant du skispor/sti fra Finnerud? Og du gikk på vestsiden av gården i retning Øyvann? Siter
4jazz Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Skrevet 6. mai 2016 Det er sti fra Finnerud nordsiden, men valgte veien tilbake. Siter
Kleppeliten Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Det var akkurat der jeg endte med å gå. Veldig vått og synkbart i myra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.