Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Takk! En i overkant stutt sovepose skulle på ingen måte få ødelegge stemninga på denne vårturen nei, tror faktisk den tilførte en ekstra dæsj god stemning i form av en god og lang latter  :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg klikket liker på innlegget forrige gang jeg var innom, men jeg må si det også. De bildene der likte jeg! På hver sin måte. Med underholdning i form av kort sovepose også så må jo det der virkelig ha vært en tur for senere mimring. :)

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Miamaria skrev:

Jeg klikket liker på innlegget forrige gang jeg var innom, men jeg må si det også. De bildene der likte jeg! På hver sin måte. Med underholdning i form av kort sovepose også så må jo det der virkelig ha vært en tur for senere mimring. :)

Takk Mia! Orreleik er alltid en opplevelse, men episoden med soveposen gjør at akkurat den turen har festet seg ekstra godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.