lommelun Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg ønsker å kjøpe meg en dunjakke, men jeg tenkte jeg skulle prøve å få en god jakke til en ok pris.. Jeg trenger ikke en av de mest ekstreme typene da jeg er svært sjeldent i sibir, arktis og andre lignende plasser. Forslag til hvilken jakke jeg kan punge ut for og hvor man finner disse til en ok pris....??? Dan Siter
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Ajungilak Goose Bay serie. 2 typer jakker med fillpower 650, 90/10 dun/fjær. Kan komprimeres mye - fine å ha med på tur. Eks. Messepriser 750 kr-1500 kr (på Inga Låmi/Birken). De har varme bukser også. (salopette). http://www.inatur.no/share/osas/cache/artid9221.html Siter
Even E Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Tilbud på Mammut dunjakker på Oslo sportslager så jeg. Så ut som bra jakker med ajungilak for/dun. 1250kr. Siter
bjørnen Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Hei! Jeg vil anbefale deg Bergans Short! Denne dunjakken kommer best ut i de fleste tester med tanke på hvilken jakke du får mest for pengene for! Prisen er 2000kr. Til vanlig fryser jeg enormt lett, men med dunjakka på er det ikke problemer å være ute når temperaturen kryper ned mot 20-30minusgrader! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.