Heriks Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Mulig dette er et dumt spørsmål, da får dere bære over med meg ... men jeg har altså en sti på norgeskart.no Kopargarden - Bergeset som jeg gjerne skulle laget et gpx.spor av .. uten å ta turen i terrenget. Eller dvs. målet er å faktisk finne den i terrenget så jeg skulle gjerne hatt et gpx spor å gå etter for når man zoomer inn på kartet på gps'en (eller lenger inn på norgeskart) så forsvinner risset ... Noen gode ideèr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Bjørn Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 På lommekjent.no vil du finne igjen stien du har tenkt og følge. Gå inn på lommekjent.no - Lag tur - På stier og veier. Der hvor det står lokasjon oppe til høyre skriver du inn Kopargarden og klikker enter. Zoom inn til du du ser både start og endepunkt. å kan du klikke deg gjennom løypa, lagre og så eksportere til gps. Jeg har ikke laget tur på denne måten selv, men vil tro at dette fungerer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Funka som bare det Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.