Rebekka Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 har en Åsnes anorakk kjøpt i 2014 og har lenge sett etter en pelskant som passer. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det eller som har selv og vil selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjojor Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Får du sydd inn borrelåsrand i hetten kan du sikkert bruke den Norrøna selger, evt fuskepelsen til Bergans. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Vi har alt for mye rødrev i dette landet, så det er bare å dra på jakt.. Ellers vil jeg si at det er bedre å bruke et knappesystem enn borrelås i hetta. Så utrolig irriterende når lua setter seg fast.. Fjällräven har en grei fuskepels også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johannes1 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg har fuskepels fra Fjellreven, men i sterk vind er det litt for langt mellom knappene. Glidelås hadde kanskje vært en mulighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raymond Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 http://snorokk.oppdateringsfabrikken.no/index.php?name=Crafts%2FAccessories.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSleepwalker Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Fant en stor fin (ekte?) pels på en bruktbutikk med ,knappehull. Festet den til kragen på en kjeledress. Gikk velding fort og sitter bra. Ang kjeledress: ikke spør Om du har studert på universitet i Finland/Sverige/Danmark vil du forstå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Joppe Gutierrez Lindheim Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er bare ulv og jerv pels som funker i vinterklima, ta kontakt med Heidi Sutter hu lager kanon fin pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.