a_aa Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 19 timer siden, famjsv skrev: Ikke hvis de likevel ryker langt vekk fra sivilisasjonens trygge veier Hehe. Ikke så sikker på det med geografi. Forskjellen er bare at skikkelige spesifikasjoner, toleranser, kvalitetskontroll ikke er oppgitt på de billige. Snowline (chainsen) holder til på denne adressen: 3-8, Yanggyo 6-gil, Oseong-myeon, Pyeongtaek-si, Gyeonggi-do, Korea Umulig å se hvor de er produsert... ganske sannsynlig er det at det er de samme underbetalte produksjonsmedarbeidere som lager begge to Det jeg forsøkte å si, var at jeg anser at informasjon om "Skikkelige spesifikasjoner, toleranser, kvalitetskontroll og erklært ansvar for at produktet holder mål har betydning" for å vurdere risikoen for at produktet "ryker langt vekk fra sivilisasjonens trygge veier". Det er derfor ulurt av de billige å ikke oppgi tilstrekkelig informasjon, for om jeg hadde kunnet vurdert risiko og funnet den akseptabel, hadde jeg selvsagt villet spare penger og droppet de dyreste Ellers står det "Made in Korea" på hældelen av gummien hos meg. Om det hadde stått China, Sweden, New Zealand, Austria eller Latvia spiller egentlig ingen rolle for min del. Ellers er det selvsagt et stort pluss for Aliexpress-alternativet at en Fjellforumer faktisk har erfaring med dem, har sammenliknet dem med Snowline Chainsen, og anbefaler dem varmt. Det er nyttig informasjon! Jeg sier derfor takk for tipset, og skriver det bak øret inntil jeg trenger å kjøpe nye brodder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 14 minutes ago, a_aa said: Det jeg forsøkte å si, var at jeg anser at informasjon om "Skikkelige spesifikasjoner, toleranser, kvalitetskontroll og erklært ansvar for at produktet holder mål har betydning" for å vurdere risikoen for at produktet "ryker langt vekk fra sivilisasjonens trygge veier". Det er derfor ulurt av de billige å ikke oppgi tilstrekkelig informasjon, for om jeg hadde kunnet vurdert risiko og funnet den akseptabel, hadde jeg selvsagt villet spare penger og droppet de dyreste Ellers står det "Made in Korea" på hældelen av gummien hos meg. Om det hadde stått China, Sweden, New Zealand, Austria eller Latvia spiller egentlig ingen rolle for min del. Ellers er det selvsagt et stort pluss for Aliexpress-alternativet at en Fjellforumer faktisk har erfaring med dem, har sammenliknet dem med Snowline Chainsen, og anbefaler dem varmt. Det er nyttig informasjon! Jeg sier derfor takk for tipset, og skriver det bak øret inntil jeg trenger å kjøpe nye brodder Skal prøve "å krype til korset" så smidig som mulig. Så litt nærmere på begge nå, og selv om de begge fungerer, er det ikke tvil om at chainsen er av bedre kvalitet. Spesielt gjelder det kvaliteten/tykkelsen på stålet. Hvis dere skal ha best kvalitet, velg chainsen! Skal man bare ha gode + rimelige brodder, kan man kjøpe fra aliexpress. Det viktigste er jo likevel å holde seg på beina 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Szyrxzc Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Mine Snowline har akkurat røket. Det er ett av de festene til selve kjettingen som har gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a_aa Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Hvis de er under 2 år og kjøpt i Norge vil jeg tro at du kan få dem erstattet ved å reklamere? Pro, Light eller Trail, forresten? Og er på gummisiden eller piggsiden at kjettingfestet er gåent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Kom over et lite parti med Chainsen pro i størrelse XXL på Gmax i Åsane. Jeg har størrelse 48 i sko, og XL blir litt knapp på de større fjellskoene mine! Som sikkert mange vet, er det få som tar inn denne størrelsen her på berget! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.