Heriks Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kom over denne annonsen på finn.no - må jo være en drømmejobb for en eller annen fjellforumer Eventyrer - Norges tøffeste jobb 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea Owe Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 :O:O:O!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagneJ Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Med frynsegoder som firmatelt kan man jo ikke si nei ;D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 De lager jo for små sko :( 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 47 minutter siden, tronn skrev: De lager jo for små sko :( Ja størrelse 42 er akkurat litt for små.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Ikke sikkert det er så artig lenger når det er jobb.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rismyhr Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Takk for tips! Lang søknad er sendt inn :-D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 5 hours ago, tronn said: De lager jo for små sko :( Synes du skal ta kontakt med dem og tale din sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hmm....ser ut som om Alfa har membran i alle skoene sine også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 1 time siden, 7homas skrev: Hmm....ser ut som om Alfa har membran i alle skoene sine også Og takk for det. Jeg husker fortsatt alle årene med ALFA marka, skikkelig gode sko (som Forsvarets), men våt på beina i regnvær. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 4 timer siden, Rismyhr skrev: Takk for tips! Lang søknad er sendt inn :-D Spennende - du får holde oss oppdatert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mørkeblå Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 10 timer siden, tronn skrev: De lager jo for små sko :( Enten har man ''alfafot'' eller ikke Skal selv sette meg ned i helga å skrive sikkelig søknad. Er lei jobben og kunne godt tenkt meg dette, selv om mange syntes det hørtes sprøtt ut. Men man skal da ikke ha for mange forventninger da det virket veldig aktuelt for flere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarlHenrik Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Søknad sendt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Tror det blir kamp om den eventyrplassen På et døgn har Alfa fått inn over 20 søknader, og med denne avisomtalen blir det nok flere:http://www.aftenposten.no/reise/Vil-du-fa-betalt-for-a-ga-Norge-pa-kryss-og-tvers-i-halvannet-ar-640856_1.snd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 18 hours ago, REJOHN said: Og takk for det. Jeg husker fortsatt alle årene med ALFA marka, skikkelig gode sko (som Forsvarets), men våt på beina i regnvær. Hver sin smak og bruk. Om sommeren er det greit med ventilerte sko som drenerer godt. De tørker fort når de blir våte. Men når man går en del i hardt og tørt landskap i 25-27 varmegrader er det både unødvendig og ubehagelig med membran, selv om bra såler og demping er et must Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 44 minutter siden, 7homas skrev: Hver sin smak og bruk. Om sommeren er det greit med ventilerte sko som drenerer godt. De tørker fort når de blir våte. Men når man går en del i hardt og tørt landskap i 25-27 varmegrader er det både unødvendig og ubehagelig med membran, selv om bra såler og demping er et must Du har helt sikkert rett, det er bare litt uvanlig hos oss med slikt vær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Grimner Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Det der var en god stillingsannonse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom B Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Søkt ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steingrd Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Alfa fikk inn over 1000 søkere og nå er det opp til oss (eller hvertfall venner og familie til kandidatene, er vel ikke såå mye blest rundt dette...) å stemme på hvem som skal få "drømmejobben": https://www.alfa.no/go-explore/30-kjemper-om-a-bli-eventyreren Noen herfra som er blant de 30? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 Siden Alfa eventyret er over får vi fortsette å poste litt drømmejobber for fjell- og friluftsfolk, riktignok litt mer kontorarbeid med denne men tror vel det er muligheter for litt uteliv i ny og ne også: https://www.fjellstyrene.no/ledige-stillinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Den lenken fikk ikke jeg åpnet jeg @Heriks - min jobb PC ønsker tydeligvis ikke at jeg skal se slike ledige stillinger Andre med trøbbel der? For de som bor i Oslo og trives i marka burde vel denne være aktuell? https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=106763343 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 5 minutter siden, Kjell Iver skrev: Den lenken fikk ikke jeg åpnet jeg @Heriks - min jobb PC ønsker tydeligvis ikke at jeg skal se slike ledige stillinger Andre med trøbbel der? For de som bor i Oslo og trives i marka burde vel denne være aktuell? https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=106763343 Det var jo rart, funka fint her. Men ellers er samme utlysningen her: http://www.oystre-slidre-fjellstyre.no/2-uncategorised/260-fjellstyret-soker-ny-daglig-leder-fjelloppsyn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 7 timer siden, Heriks skrev: Det var jo rart, funka fint her. Men ellers er samme utlysningen her: http://www.oystre-slidre-fjellstyre.no/2-uncategorised/260-fjellstyret-soker-ny-daglig-leder-fjelloppsyn Er ein grunn til at eg har tatt Naturoppsyn/basiskurs i politisk ved NORD universitet, og held på med å få teke heile årsstudiumet i Natur-og kulturminneoppsyn 😎 etterpå vert det å spe på forvaltningsfaga mine med biologi og naturforvaltning, så den dagen dei politiske strømningane skiftar og budsjetta igjen halla i favør av slikt arbeid....så skal eg i alle fall vere konkurransedyktig 🤣 For det er maaaange om beinet gitt! Hjå sysselmannen har dei ein gjennomsnittleg søkjarmassen på 70-80 søkjer er per stilling (natur-og miljø avdelinga) og omlag 15-20 av dess er kvalifiserte i henhald til stillingsannonse... Så det er berre å ta til med å spe på formalkompetansen 🙄🙈 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 16 minutter siden, Tessatroll skrev: Er ein grunn til at eg har tatt Naturoppsyn/basiskurs i politisk ved NORD universitet, og held på med å få teke heile årsstudiumet i Natur-og kulturminneoppsyn 😎 etterpå vert det å spe på forvaltningsfaga mine med biologi og naturforvaltning, så den dagen dei politiske strømningane skiftar og budsjetta igjen halla i favør av slikt arbeid....så skal eg i alle fall vere konkurransedyktig 🤣 For det er maaaange om beinet gitt! Hjå sysselmannen har dei ein gjennomsnittleg søkjarmassen på 70-80 søkjer er per stilling (natur-og miljø avdelinga) og omlag 15-20 av dess er kvalifiserte i henhald til stiølingsannonse... Så det er berre å ta til å spe på formalkompetansen 🙄🙈 Ingen tvil om at det er mange om beinet på naturforvaltningsstillinger, men naturforvaltere kan brukes til mye rart Jeg har nå kvalifiseringa i orden også jeg (master, naturforvaltning) men holder meg innenfor et annet interesseområde sånn jobbmessig. Skjønt får da bruke naturmangfoldloven i jobben min også .. Apropos sysselmannen, er et par stillinger der også: https://www.naturviterne.no/stilllingsannonser/radgiver-natur-og-artsforvaltning-article17424-426.html Kunne faktisk vært litt interessant å slenge inn en søknad, men det var dette med å flytte med hund til Svalbard og ikke minst tilbake igjen da... (også liker jeg jo ikke vinter da, et år eller 3 på Svalbard burde vel ha rettet på det ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Drømte om å bli fjelloppsynsmann som guttunge, men jeg tok feil utdannelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.