bananskallet Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Noen som har sett denne noe sted og kan beskrive den for meg? Er den høyere enn sydpolen? Hva med stivhet? Er redd den har like myk såle som Svartisen. Har ikke sett den noe annet sted enn på nettsiden til Oslo Sportslager: https://www.oslosportslager.no/produkt/crispi-bre-gtx-fjellskistovel-38519.aspx Siter
Vagvær Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Spurte Oslo Sportslager om de fikk inn flere av Varg Skavl, men de skoene var dessverre på vei ut. Ble da i stedet anbefalt Crispi Bre om jeg ville ha en "kraftig og god støvel", men det står da i produktbeskrivelsen at sålestivheten er medium. Kommer nok til å teste den neste gang jeg er i storbyen, men er redd jeg kommer til å bli skuffet. Siter
bananskallet Skrevet 29. november 2015 Forfatter Skrevet 29. november 2015 Det står jo at sålestivheten til Sydpolen også er medium, og den er stiv nok. Ingen som har vært på skotokt på Oslo sportslager i det siste? Har ennå ikke klart å finne den skoen noe annet sted. Siter
Barskekarsten Skrevet 30. november 2015 Skrevet 30. november 2015 (endret) Platou i Bergen og sportsnett har den inne. Har lurt på å kjøpe den, men synes klaringen til bindingen er for stor mellom sidene av sålen og bindingen. Endret 30. november 2015 av Barskekarsten Siter
bananskallet Skrevet 22. desember 2015 Forfatter Skrevet 22. desember 2015 Fortsatt på jakt... Noen som vet hvor de har bra utvalg på 75mm sko i Stavanger/Sandnes området? Krysser fingrene for platou! Siter
ViktorS Skrevet 30. desember 2016 Skrevet 30. desember 2016 Noen som har fått testet denne crispi bre skoen ennå?:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.