Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Trengte en ny skallbukse til vinteren, til skiturer og sledeturer å endte med å kjøpe fjellreven tur bukse. Er det noen som har denne som kan si om den burde impregneres eller om den er vindtett å vannavstøtende uten? Ble aldri helt venn med Goretex bukser så derfor ble det denne buksa, virker som ei veldig solid bukse med tanke på g 1000 HD stoffet, samt gode luftemuligheter. Har fler fjellreven bukser fra før, men ingen med dette forsterkede stoffet. 

Annonse
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Er en skallbukse så den burde jo være både vind og vanntett ikke bare avstøtende. Antar det er samme type som dette :

Han informerer om tetthetsegenskapene i løpet av klippet. Men dette emnet er vel såpass gammelt at du har funnet ut av det nå

Skrevet

Jeg har fjellreven tur-buksa, kjøpte den på black friday i 2015. Kanonfornøyd med buksa! Blir ikke våt i rumpa eller knærne. Og føler heller ikke at jeg blir klam i den. De delene som ikke er i hydratic(?) stoffet, har jeg ikke sett poeng i å vokse ennå:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.