Fauske Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Er det nokon som veit kvar eg kan få kjøpt fjellskoen Asolo synchro gtx? Kjøpte mitt forrige par på Sport1, men no sel dei ikkje modellen lenger. Og på nettet er det vanskeleg å finne ut av kven som sel den... Siter
REs Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Jeg forbinder stort sett bare Asolo med skistøvler, men du kan forsøke her: http://www.sierratradingpost.com/mens-boots~d~137/ Problemet med å handle i utenlandske nettbutikker nå er den svake kronekursen pluss moms og frakt som gjør varene unødig dyre. Endret 29. oktober 2015 av REs 1 Siter
Gittiamo Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Hør om Oslo Sportslager kan ta inn for deg. De har nettbutikk. De skaffer alltid varer via butikk om man har spesifikke ønsker. Og de selger jo Asolo der. 1 Siter
Fauske Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Skrevet 29. oktober 2015 Takk for svar. Prøver Oslo Sportslager. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.