Knut-R. Skrevet 21. oktober 2015 Skrevet 21. oktober 2015 Trenger noen gode tips her nå. Kona har str 37 i sko. Når hun skal ha skikkelige tursokker, så er dette å finne i 37-39 eller 35-39.Alle merker som hun har prøvd,resulterer bare i at hælen havner feil etter en liten tid,og begynner å gnage. Sokker for barn,er for tynne. Hun har prøvd med to lag av tynnere sokker,uten noen suksess. Noen som har et godt tips eller to her? Siter
Gittiamo Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg foretrekker hjemmestrikket. For de fleste blir for stort og klumpete for min del også. Men jeg har ingen problem med å gå med raggsokker rett på foten heller. De beste sokkene mine er norskstrikket i angoraull. Har kjøpt på husflidutsalg Ellers sitter Ullvang sine godt på foten. Jeg kjøper da 34-36. Har til og med noen sokker fra Nille som sitter godt. Siter
smgj Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Hva med tynne, syntetiske sportssokker innerst? Jeg bruker de pra dagligvaren - og så en ullsokk utenpå. De syntetsokkene sitter bra og krymper dessuten litt i vask etter hvert. Siter
Knut-R. Skrevet 29. november 2015 Forfatter Skrevet 29. november 2015 Noe seint,men takker for tilbakemeldinger, Løsningen var faktisk rett foran nesa på oss. Etter å ha prøvd det meste av merker på markedet, så fant vi ut at Bridgdale var uprøvd. Dette var suksess med en gang! Siter
bananskallet Skrevet 29. november 2015 Skrevet 29. november 2015 Smartwool og jotunheim kjører også sokker i str 35-37. Passer mine føtter i str 37 ypperlig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.