Oddbjørn Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Noen som har rapporter fra snøforholdene i Hurrungane nå? Vurderer en tur til helga (til fots). Ser ut på webkamera til Turtagrø at det ikke er noe snø i østhellingene, men litt i nordhellingene på kameraene til Tindevegen. Siter
kortbanebjørn Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg fløy rett forbi igår ettermiddag. Det ligger snø iallefall på vest- og sørsidene, det var der vi fløy, men dybde aner jeg ikke. Det ligger ellers litt snø på toppene i Jotunheimen og noe melis sør for Tyin og over Hardangervidda. Siter
RAS Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Fløy "forbi"??Er vanlig med snø for årstiden oppe der no. Siter
Omnilite Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Er for øyeblikket sørvest i Jotunheimen, 2000m toppene har ikke fått noe nytt snølag for året som er å snakke om. Har ikke kommet meg opp i høyden så jeg har utsikt mot Hurrungane, men de ligger ikke så langt vest at det skulle være noe forskjell. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.