Inglu Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Sitter å drømmer meg bort med tanker om turer sommeren 2016. Er veldig nysgjerrig på Setesdalsheiene! Er det noen som har erfaring med rundturer her? Ser for meg en ukes tid.. Formeninger om når på året det er best å gå her (med håp om at sommeren 2016 blir bedre enn 2015...) Har også veldig lyst på en rundtur i Jotunheimen! Så alle erfaringer med tanke på betjente hytter og telt muligheter ved hyttene og i mellom tas i mot med takk! Siter
Sovjetunionen Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Venninna mi og jeg gikk i Hovedområdet i sommer (nord i Setesdalsheiene) og det var utrolig fint. Det var lite folk (mest jegere) og ikke så tilrettelagt som i Jotunheimen og lignende fjellområder, men utrolig flott. Vi konkluderte med at det var et litt undervurdert område. Har fått tips om å gå Lysebotn - Hovden, det skal være en flott tur Jotunheimen er jo genialt, mitt favorittsted i verden. Personlig er jeg veldig fan av Glitterheim og Leirvassbu, Memurubu holder jeg meg langt unna hvis jeg kan. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.