Kjell Iver Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 På gårsdagens tur la jeg merke til noe på toppen av Heilhornet - 1058. Noen hadde støpt en kvadratisk sak på kanskje en halvmeter ganger en halvmeter - og skrevet noe. Jeg tok bilde av det - og tenkte ikke mer over det - men når jeg nå kom hjem ble jeg litt mer nysgjerrig. Hva står det? Jeg mener det står 24-76 nederst - men ellers får dette være ukens quiz Det er jo også litt spesielt å bære sement og greier opp dit - kunne evt heller tatt med en meisel og hammer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Helt håpløst å se...jeg syns det står 75 jeg da... Hvis ikke det er mulig å ta bilder fra siden feks så du får mer skygge på bildet..kan du legge et ark over og skravere med feks en tegnestift. Men da må du jo ta toppturen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Synes det ser ut som det står Renate øverst... (Så om noen kjenner en betongarbeider som heter det.... ?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Synes det ser ut som det står Renate øverst... (Så om noen kjenner en betongarbeider som heter det.... ?) Renate kanskje ja - eller helst en B i starten - Det navnet i midten begynner kanskje på GLOM (Amed to prikker over)R?G 24 -7 76 Dette må være før bloggingens tidsalder og kun for spesielt interreserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Noe i nærheten av ? B_Rsglgo Glomberg 20.7.76 @Kjell Iver , neste gang strør du sand over og børster vekk så det kun ligger igjen i bokstavene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Nederst står det muligens 20. 7. 76 Bokstavene er sikkert forhøyet i forhold til resten av overflaten. Sikkert fordi malingen som er brukt har forsinket forvitringen. Kanskje lurt å pprøve å ta bilde litt fra siden og kanskje med blits. Da vil du få skygge langs bokstavene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Ja det er no litt av kvart på Heilhornet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.