Gå til innhold
  • Bli medlem

Huldreheimen neste uke


paddelunde

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tenkt meg på tur i 3-4 dager neste uke og jeg har kikka på Huldreheimen.

Jeg ser på muligheten til å kjøre til Lenningen fjellstue og bruke det som står og mål.

 

Ruta jeg har kikka på er Lenningen - Vangsjøen - Storeskag - Liomseter - Lenningen.

 

Vært nysgjerrig på Huldreheimen en stund nå, men siden jeg aldri har vært der er det greit å høre litt.

 

Kanskje noen har bedre forslag til en rundtur til Huldreheimen som er bedre/penere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint der du har planlagt og Vangsjøen og Liomseter er hyggelige plasser. Likevel blir det ikke helt "fjellet" for meg. Storkvelvbu er den fineste hytta, synes jeg, og "ekte fjell".

Det går an å starte fra Liomseter. Haldobu og Storhøliseter er også bra, og turene mellom disse hyttene er mer fjelltur... altså mer sti i fjellandskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

har vært en del ganger i Huldreheimen på fine både vinter og sommerturer.

Det finnes også åpne fjellstyre buer der, sjekk selv på kart. Noen er så åpne, at det trekker og regner inn.

 

Sjekk også om Storeskag stadig er åpen som DNT hytte. Mener, at den er nedlagt. Sjekk på DNT.

 

Hilsen

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.