FranzJosef Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Er ute etter løpesko. Mye demping og rimelig. Helst under 500 kr. Noe å anbefale? Siter
Svein Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det kommer først og fremst an på hvor ofte du skal trene. Dernest evt hva du veier, om du har bred/smal fot og hvilket løpesett du har (under-/overpronerer, nøytralt). Siter
jarle Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 bruk heller 2000 på løpesko, og 500 på stå-i-ro-innendørs-sykkel, enn motsatt... Siter
FranzJosef Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Jeg veier vel nesten 95 kg er jeg redd. Skal neppe løpe så veldig ofte, kommer nok til å trene mye annet. Hvordan vet man om man har bred eller smal fot, overpronerer og det der? Siter
Peder K. Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Ser du bor i Oslo og da er saken meget enkel. Gå til Løplabbet i Pilestredet. Der testes du på speilkasse og tredemølle. De finner gode sko til deg. Det gjorde de ihverfall til meg www.loplabbet.no Peder Siter
Langbein Rise Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nå trener jeg ganske mye, men det siste jeg ville spare på er treningsskoa. - Bruk heller litt sjabby klær. Unngå såler med luftputer, de er gode med en gang, men varer ikke så lenge som gel og andre løsninger. Jeg sverger til Asics gelputer de varer mer enn dobbelt så lenge som Nike's luftputer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.