Tom Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 I ettermiddag fløy jeg hjem fra Trondheim, og så utover Valdres og Jotunheimen, dog på litt avstand. Smoooooth, og jeg lengter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe, forstår jeg deg riktig hvis du lengter tilbake til Trondheim ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe, det var ikke det jeg mente. Men jeg har det som regel hyggelig der oppe. Det er veldig langt mellom hver usympatiske trønder, så all honnør til byen og folkeslaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 så det var du som spilte Frank N Furter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 I ettermiddag fløy jeg hjem fra Trondheim, og så utover Valdres og Jotunheimen, dog på litt avstand. Smoooooth, og jeg lengter Var det dette du så? http://impact.ii.uib.no/arnt/pics05/pbTRD_17P1010039.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hæ? "Welcome to Just A Sweet Transvestite: A Frankie Fanlisting ..." http://rhps.admirefromafar.us/frankie/ Jarle er litt frekk med deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det lignet litt. Gadd dessverre ikke å ta fram kameraet fra håndbagasjebeholderen i taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hæ? Hæ er et velbrukt norsk ord som er en god eksponent for æ-lyden. Helt særnorsk er ordet alikevel ikke; i for eksempel engelsktalende land sier man "huh" som er nesten identisk med vår hæ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg skjønte ikke Jarles vits. Sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg skjønte ikke Jarles vits. Sorry. Ikke jeg heller, men klarte ikke la være å google det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Blir dere med å drepe Jarle for hans blasfemi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Blir dere med å drepe Jarle for hans blasfemi? Kom til Sunnmøre, så skal vi lage et harmonisk menneske av deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Tror det blir vanskelig å gjøre det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Stakkars Tom, med hjertet i naturen og sjelen i byen.. Du må ta et livsvalg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 om det er noen trøst, så er rocky horror picture show den beste filmen eg har sett på lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yardbird Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Kom til Sunnmøre, så skal vi lage et harmonisk menneske av deg. Det finnes vel en grense for hva selv sunnmøringer makter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyngve Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Var det dette du så? http://impact.ii.uib.no/arnt/pics05/pbTRD_17P1010039.jpg Flott oversiktbilde det der Arnt, men du hadde glemt å navngi Storebjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.