atari Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Er i gang med planlegging av kommende vinters skitur med pulk. Har de siste årene brukt plastbokser kjøpt på Clas Ohlson og Ikea til repsettet og nødutstyr i pulken. Problemet er at plasten de er laget av blir veldig sprø i kuldegrader og sprekker lett. Har lett og søkt etter en mappe av tekstil med flere "rom" til å erstatte plastboksene men har ikke funnet noe som passer. Noen her som har erfaringer eller ideer? Tenker at muligens en litt stor toalettmappe med flere rom kan passe men har enda ikke funnet en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navl1 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker en enkel vanntettpose, litt rot, men det tåler jeg, og det er mindre vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker en enkel vanntettpose, litt rot, men det tåler jeg, og det er mindre vekt. Nei pose duger ikke for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugo Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Det finnes bokser av plast som tåler kulde greit. Har god erfaring med bokser av litt mykere plast. Du kan jo forhåndsteste med en natt i fryseren og en runde med hammeren. Et annet alternativ er å kle boksen du har i dag med ducktape. Funket som nødløsning på Grønland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisle Uren Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ortlieb har mye i vanntette bagger, vesker osv. Kanskje en liten kameraveske kunne brukes? Ortlieb importeres av Utedepot (www.utedepot.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kav Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Gå innom proff verktøyleverandører og sjekk lager/oppbevaring, kasser i alle fasonger, størrelser og farger. Tools, Rogaland Jernvare, muligens Bauhaus (vet ikke om det er for amatører?) etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEEDJAY Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hvor mye skal du ha plass til? Hva med en Nalgene flaske med stor åpning, eller en slik som enkelte bruker til sykkel? http://www.tiremaniacs.com/tacx_storage_bottle_t4800_tool_tube-details.aspx Eller kanskje en Peli microcase, de finnes i de fleste størrelser og tåler ca alt Fordel med både flaske og pelicase, da kan du bruke selve flasken/eller boksen til vannbeholder/ tallerk om de andre skulle svikte https://www.google.no/search?q=peli+case+micro&rlz=1C1AVNG_enNO619NO619&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI2Y-du9ndxwIVAZ1yCh02VwyH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.