belowyn Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 http://www.aftenposten.no/bolig/Har-du-kjopt-dette-teltet-Biltema-advarer-mot-kvelningsfare-592811_1.snd Jeg vil tro de fleste har sett dette, men skader ikke å få det inn i forumet også. Sånn for at det lettere skal finnes om man søker etter erfaringer: biltema, telt, pop-up, 37-314 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2015/09/01/194870094/biltema-tilbakekaller-telt-pa-grunn-av-kvelningsfare Ja det er vel heller få fjellfolk som handler telt på Biltema, men likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Vi får vel håpe at ingen her kjøper popup-telt fra Biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Best å bruke Popup Blocker.. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thoreau Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Kjekt å ha liggende i en Bug-out bag når man må flykte raskt. Men ikke om man risikerer å bli kvalt, selvsagt... Ja, for jeg regner med at dere har en slik bag liggende? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovjetunionen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Shit, jeg hadde blitt skuffa over meg selv dersom jeg hadde flyktet avgårde med bug-out bagen min og oppdaget at teltet jeg hadde pakket for livet på rømmen, var et pop up telt fra biltema. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thoreau Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Shit, jeg hadde blitt skuffa over meg selv dersom jeg hadde flyktet avgårde med bug-out bagen min og oppdaget at teltet jeg hadde pakket for livet på rømmen, var et pop up telt fra biltema. Men det skal ikke holde noe lenger periode. Det er bare til man har kommet seg unna. He he.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Litt på siden, men da vi var på tur forrige helg lå det en fiskestang og snelle, begge deler knekt og ødelagt på leirplassen vi ankom. Merket BILTEMA. Jeg fikk innvendige bilder av en stakkar som har handlet seg billig utstyr, og ikke fått en eneste fisk, og i sinne har revet løs snella og gått løs på bakken med stanga. Jaja, sånn kan det gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.