Kjell Iver Skrevet 28. august 2015 Skrevet 28. august 2015 ...er spørsmålet? Det er bare å starte den 2 Siter
Kikut Skrevet 28. august 2015 Forfatter Skrevet 28. august 2015 Høhø! Om førstepremien kan være vafler er det greit! 1 Siter
Thoreau Skrevet 28. august 2015 Skrevet 28. august 2015 Høhø! Om førstepremien kan være vafler er det greit! Niks, har du først startet denne tråden må det minst være en Wergeland i premie. Jeg mener en Munch..... 1 Siter
Kikut Skrevet 29. august 2015 Forfatter Skrevet 29. august 2015 Men seriøst, jeg savner den flotte fotokonkurransen fra fjoråret. Selv deltok jeg men var ikke i nærheten av å hamle opp med alle de fantastiske bildene jeg fikk se vinne plass i kalenderen. Gjennomgående svært høy kvalitet og det hadde vært morsomt med noe lignende til neste år! Siter
martin.m Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Det kommer straks en fotokonkurranse med en spennende premie Den har vært planlagt en stund men jeg ville vente til sommerens turer var unnagjort for både meg selv og medlemmer slik at vi får et vell av flotte bilder. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.