Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellstøvlar til fot med lang storetå

Tessatroll

Anbefalte innlegg

Hei folkens :)

Dotter mi treng nye fjellstøvlar.

Ho har omlag same skostørrelse som meg, og kan endeleg bruke damstøvlar/vaksenstøvlar, noko som aukar utvalget litt.

Problemet er at eg har "andefot", dvs brei fot, alle tær er like lange. Kunne like godt vore føtene til Magica frå Tryll.

Dotter mi har fått ein hybrid variant av min og sin fars fot, det vil seie at den har lengre storetå, typisk europeisk, utan at den er veldig smal. 

Mine preferansar på strøvlar kjem altså til kort når det gjeld kjøp til henne.

Alfa og Crispi er berre å gløyme. La Sportiva har betre passform til ho, men har problem med å finne ein modell frå dei i heilskinn som har dei øvrige speifikasjonane eg leitar etter.

Er det nokon der ute som har lang storetå og kan tipse om gode støvlar med følgjande spesifikasjonar:

• Skinn. Udiskutabelt.
  • Gjerne damemodell då ho har smal hæl.
  • Halvhøg, altså eit eller to snørehol over ankelstrammaren.
  • Kan gjerne ha ein litt mjukare gummisort. Skiftar dei heller ut litt oftare, enn å ha glatte, slitesterke støvlar.

Har kika litt på dei nye Bergansstøvlane. God gummi, skinnet verkar bra, og inntrykker er solid. Dog anar eg lite om passforma. Tek gjerne imot nokre erfaringar spesifikt kring Bergans sitt fottøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens :)

Dotter mi treng nye fjellstøvlar.

Ho har omlag same skostørrelse som meg, og kan endeleg bruke damstøvlar/vaksenstøvlar, noko som aukar utvalget litt.

Problemet er at eg har "andefot", dvs brei fot, alle tær er like lange. Kunne like godt vore føtene til Magica frå Tryll.

Dotter mi har fått ein hybrid variant av min og sin fars fot, det vil seie at den har lengre storetå, typisk europeisk, utan at den er veldig smal. 

Mine preferansar på strøvlar kjem altså til kort når det gjeld kjøp til henne.

Alfa og Crispi er berre å gløyme. La Sportiva har betre passform til ho, men har problem med å finne ein modell frå dei i heilskinn som har dei øvrige speifikasjonane eg leitar etter.

Er det nokon der ute som har lang storetå og kan tipse om gode støvlar med følgjande spesifikasjonar:

• Skinn. Udiskutabelt.
  • Gjerne damemodell då ho har smal hæl.
  • Halvhøg, altså eit eller to snørehol over ankelstrammaren.
  • Kan gjerne ha ein litt mjukare gummisort. Skiftar dei heller ut litt oftare, enn å ha glatte, slitesterke støvlar.

Har kika litt på dei nye Bergansstøvlane. God gummi, skinnet verkar bra, og inntrykker er solid. Dog anar eg lite om passforma. Tek gjerne imot nokre erfaringar spesifikt kring Bergans sitt fottøy.

Ortopediteknikk er en spesialforretning for oss med litt større krav til sko.    Personlig bruker jeg fotsenger og var så heldig å få godkjent to par sko i året, bredere enn vanlig handelsvare.     For dette betaler jeg en egenandel på kr 640 pr par.   

Om du tar kontakt med fastlegen kan han eller hun guide deg til Ortopediteknikk eller en tilsvarende forretning.     De har gjerne en egen ortoped som vurderer og evt tilrår sko/støvler.     Du kan også søke litt på nettet hvor Ortopediteknikk har en god hjemmeside.    Lykke til.

Ps.   Det er også mulig at hun kan få sydd sko/støvler, men dette må du ta opp med fastlegen, evt ta kontakt med f eks Ortopediteknikk som kan gi deg de rette svar og hvilke "knapper" du må trykke på for å få den hjelp hum både trenger og har krav på..     

Endret av Tom 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.