VictorG Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Finns det noen bra alternativ til gåstaver? Har sett litt på Tarptent Stratospire 1 som trenger gåstaver før at kunne slås opp. Men da jeg aldrig brukt gåstaver og aldrig følt et behov før det så letar jeg etter ett lettere alternativ. Siter
Vrimmel Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 http://zpacks.com/accessories/tent_pole.shtml Siter
Skee Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Ikke meningen å le av deg ViktorG, men jeg måtte humre litt når jeg så denne. I all det nymotens fancy utstyret så glemmer man kanskje det litt enkle, evt de "gamle", løsningene: Skal du sette opp telt så må du ha med teltstenger. Siter
+ost Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Jeg syns spørsmålet fra TS er legitimt, men det kan kanskje reformuleres til: Kjenner noen til produsenter av rette teltstenger som kan brukes istedet for staver på lettvektstelt? Mitt svar: så og si alle de amerikanske teltprodusentene som lager slike telt har som regel opplysninger om alternativer til staver på hjemmesidene sine. 1 Siter
Dal-z Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 alternativ å spikke til en pinne eller to, men det forutsetter jo at du er under tregrensa. (noe du kanskje ikke er) 1 Siter
Omnilite Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Hvilken lengde trenger du? Hilleberg har justerbar tarpstang, men denne er ikke noe lettvekter. Hilleberg Rajd har to rette stenger på 115cm Hilleberg Altai stengene er rette og 135cm lange. Passer ikke lengden bør det være mulig å ta ut endeproppen, kutte litt av og sette den på igjen. Fås hos fjellsport.no med FF rabatt. 1 Siter
VictorG Skrevet 24. august 2015 Forfatter Skrevet 24. august 2015 Takk! Ska se på de sistnevnte alternativen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.