Populært innlegg espenmh Skrevet 17. august 2015 Populært innlegg Skrevet 17. august 2015 Turen gikk fra Gravbekken opp til tuppen av Midtre, videre langs eggen og opp til toppen. Nedturen via Riaren og tilbake til Gravbekken. Det hele ble godt dokumentert på video Denne turen overasket stort i positiv retning, jeg hadde ikke trodd det skulle bli så luftig og flott. Totalt 9 timer i strålende turvær. https://www.youtube.com/watch?v=dM7F684YJOU turloggpå ut.no 13 Siter
Thesmoforia Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Fy flate for en flott tur!! Aldri vært i Trollheimen så nå skal jeg dit, ikke opp i de knivsegga (høydeskrekk ) Sett videoen din 3 ganger allerede, fantastisk! Siter
espenmh Skrevet 18. august 2015 Forfatter Skrevet 18. august 2015 Ja, Det er mye bra i Trollheimen. Midtre Gjevillvasskamb vil jeg tro er noe av det luftigeste her, men det er ikke mangel på flotte fjell med litt mindre høydesug Siter
masor Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Bra video. Kjempefin dagstur dette. De fleste velger Blåhø og går glipp av en kjempeopplevelse. Siter
espenmh Skrevet 18. august 2015 Forfatter Skrevet 18. august 2015 Hehe, ja. Det var mye folk i fjellet denne dagen. Flere kjentfolk "advarte" oss om køgåing fra gjevillvasshytta. og vi så fulle parkeringsplasser langs veien. Men på Midtre fikk vi være helt alene. vi møtte bare en gruppe til som snudde ved klatre-etappene. Loggboken ved toppvarden fortalte at det var 7 stykker her før oss (kl 14), men de kom nok fra nordsiden og gikk samme vei tilbake. Siter
Viggo Skrevet 12. september 2015 Skrevet 12. september 2015 Tak for en spændende video, hvor man får god fornemmelse af den flotte udsigt og udfordringen, som denne tur byder på. Håber at komme tilbage her engang, for jeg måtte desværre snu, da jeg var forbi stedet I 2012: http://www.fjellforum.no/topic/24807-midtre-gjevillvasskamben-august-2012/ Siter
espenmh Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Skrevet 28. mars 2016 for de av oss som liker litt luftige og rå turer, er kanskje midtre gjevilvasskamb det beste trollheimen gar å by på, og jeg klarer nesten ikke å vente på neste gang jeg skal bestige dette beistet. Denne turen sitter i meg enda, som en av de flotteste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.