Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten tur inn i Hulderheimen


Andreas Moen

Anbefalte innlegg

Det er vel såvidt vi har kommet oss over turen vi hadde til Femunden i sommer. Med vanvittig vær og utrolig fiske, så blir det mange våkenetter i etterkant hvor du bare går igjennom turen og opplevelsene gang på gang. Uansett - vi vil ut i fjellet igjen. Og denne gangen skal vi besøke Hulderheimen en tur. På grunn av jobb og familie så blir det bare en helgetur på meg og min faste turkompis.Men det er jo bedre enn ingenting, sant?! 

 

Det jeg lurer på er om dere kan anbefale noen gode fiskevann i umiddelbar nærhet til Skytterbufjellet. Vi tenker gå inn til Skyttebua å ha base der så fremt den er ledig.Så blir det å vandre litt rundt på jakt etter fisken. Ser på kartet at du har flere vann i nærheten, men ettersom vi ikke har all verdens tid så tenkte jeg høre om dere har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bra vann i Gausdal vestfjell. Men i umiddelbar nærhet til Skytterbufjellet er det vel stort sett Skardtjønnan å velge i. Fikk fin fisk der da jeg var der, men det begynner å bli noen år siden. Mest fisk i det nederste, mens fisken i det nordligste var større. Fjelldokka skal også kunne levere. Samme med den lille Fossbekken og Fossbekktjønna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.