Gå til innhold
  • Bli medlem

Rundtur Tunga - Pyttbua - Veltdalshytta via Karihøa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overnattingstur i telt i et område jeg ikke har gått tidligere. Satt fra oss bilen på P- plass ved Tunga i Brøstedalen. Planen var Pyttbua første dag siden dette var første tur med storsekk ( 25 kg ) på noen år faktisk

post-15991-0-10998100-1439557188_thumb.j

post-15991-0-12882200-1439557250_thumb.j

post-15991-0-10564200-1439557322_thumb.j

post-15991-0-70151800-1439557360_thumb.j

post-15991-0-98694700-1439557399_thumb.j

post-15991-0-01895600-1439557445_thumb.j

• Liker 6
Annonse
Skrevet

Flott rapport. Ser ut som et nydelig område. Var det is på vanna du passerte? Vurderer en tur oppover der med fiskestangen. Er veldig usikker på isforholdene, kjedelig med bomtur.

Skrevet

Isen borte fra de fleste vannene Anders. Vann som ligger rundt 1500 moh er det noe is på. Anbefaler denne turen . Jeg fisket ikke, men snakket med folk underveis som hadde prøvd, godt med fisk i vannene, spes i Veltdalsvannet, bra størrelse.

Skrevet

Isen borte fra de fleste vannene Anders. Vann som ligger rundt 1500 moh er det noe is på. Anbefaler denne turen . Jeg fisket ikke, men snakket med folk underveis som hadde prøvd, godt med fisk i vannene, spes i Veltdalsvannet, bra størrelse.

Takk for info.

Valget står mellom Femundsmarka og Tafjordfjella. Har ei uke fri fra og med neste helg, det er jaggu ikke lett å bestemme seg. Vi får se...

• Liker 1
Skrevet

Hei

Jeg er i den situasjon at jeg har 2 uker med ferie foran meg, og jeg vurderer å ta en tur til områdene dere diskuterer her. Jeg planlegger å gå med telt+sekk 4-5 dager med fokus på fisking i vann med lite men stor ørret. En løs plan er å reise med buss inn i skjåk og starte turen derfra, da skjåk almenning har en fin guide tilgjengelig hvor fiskemulighetene her presenteres. Jeg er imidlertid mest tent på å ta toget fra Oslo og et stykke nedover Raumabanen og gå fra den siden. Har noen tips til en kar som reiser med kollektivtransport med som ønsker å sjekke ut de ville områdene i Reinheimen? Med været som er meldt er det for dumt å bli hjemme...

Skrevet

Hei

Jeg er i den situasjon at jeg har 2 uker med ferie foran meg, og jeg vurderer å ta en tur til områdene dere diskuterer her. Jeg planlegger å gå med telt+sekk 4-5 dager med fokus på fisking i vann med lite men stor ørret. En løs plan er å reise med buss inn i skjåk og starte turen derfra, da skjåk almenning har en fin guide tilgjengelig hvor fiskemulighetene her presenteres. Jeg er imidlertid mest tent på å ta toget fra Oslo og et stykke nedover Raumabanen og gå fra den siden. Har noen tips til en kar som reiser med kollektivtransport med som ønsker å sjekke ut de ville områdene i Reinheimen? Med været som er meldt er det for dumt å bli hjemme...

Storfisken finnes i Skjåkfjella. Kan lese om min tur her http://panneband.blogspot.no/2014/10/skjakfjella-norges-beste-fisketur.html

God tur:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.