esstrom Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Heisann! Jeg er nå på jakt etter en ny sekk til fisketurer. Den jeg har fra før er en camelback på 13 liter. Ulempen med denne er et det bare er et hovedrom. Når jeg fisker har jeg med meg utstyr til fluefiske og haspel, pluss at jeg alltid har liggende lue hansker og en genser i sekken. 13 liter har forsåvidt vært tilstrekkelig. Men jeg ønsker en litt større sekk som har flere "hovedrom" til å organisere utstyret bedre. Mulighet for å feste to fiskestenger enkelt på sekken hadde vært en stor fordel Prismessig tenker jeg rundt 1000 kr. Siter
Oslo Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Hei, Kanskje denne kan være bra? http://www.magasinet.no/99/harkila-proshop/harkila-proshop-sekk/harkila-slimpack-m-kameraholder-38010216600 Synes den er veldig bra som jaktsekk ihverfall 1 Siter
VictorG Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 @Oslo den såg jo helt ypperlig ut! Nesten så att jeg ska kjøpe den selv:) Siter
Vidar56 Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Hva med AARN sin Peak Aspiration 40L hos XXL? http://www.xxl.no/villmark/bare-frakte/ryggsekker/aarn-peak-aspiration-40l-ryggsekk/p/1107600_1_style Har hørt at denne skal være super sammen med Balance Pockets Compact, ekstrasekker som monteres i front og skaper en form for likevekt. Vurderer sterkt å kjøpe en slik selv, men da kanskje i større utgave. Siter
esstrom Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Den härkilasekken så fin ut. Kan brukes til jakt, som også passer godt. Hvilket stoff har sekken? Er den laget av "stillestoff"? Siter
Oslo Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Jepp, den er laget i et ganske lydløst og vantett stoff. Den er også ganske smal som gjør at den følger ryggen og ikke tyter ut på siden. Siter
TerjePerje Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Hei Jeg er også en som flakser opp og ned i fjellet med fluestang. Er kjempefornøyd med min Osprey Atmos 25. Veier lite,enkelt å dytte en stang ned i hver sidelomme samt spenne de fast med reimer. Egen lomme på toppen for flueboks,pluss alt annet man trenger fiskemessig. God plass i hovedrommet som kan åpnes helt opp med glidelås som går langt ned. Plass for fleecegenser,ekstra sokkeskift, kokesett, og lunsjpakke. Stretchlomme på yttersiden som er grei å stappe regntøyet og ekstra ting i.Fantastisk luftig mot ryggen med airspeed systemet. Kort sagt en sekk som veier lite,er smart på alle måter. Jeg elsker min fiskesekk. Siter
esstrom Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Er dette en utgått modell? Jeg prøvde å søke den opp. Men får bare 50 og 65 liter osprey Atmos 1 Siter
TerjePerje Skrevet 10. august 2015 Skrevet 10. august 2015 Jamen ser det ut som den er utgått. Synd, det er den beste sekken jeg hatr hatt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.