Lyngve Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Den nye versjonen av www.summitpost.org er bare helt fantastisk. Skulle ønske det var flere aktive nordmenn der inne, slik at vi fikk satt flere norske topper på kartet. Foreløpig ligger der mer enn 5000 topper og nesten 7000 ruter grundig dokumentert der, med bilder, interaktive kart osv. Men av disse er det altså bare 12 norske topper.... Her er det store muligheter for topp-entusiaster til å "adoptere" fjelltopper i Norge. Første mann til mølla !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alek Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Utrolig skuffende bilder av de norske fjellene. Hvis folk ikke har skikkelige bilder å vise fram bør de la være å legge de inn. La heller noen med knallbilder få vise fram våre vakre topper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Flotte bilder ja, men størrelsen og oppløsningen er liten på bilderne på siden, og der er på engelsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Petter Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg tar deg på ordet, Lyngve. Jeg går først i gang med å legge ut noen høyoppløselige bilder nå. Jeg finner ingen annen begrensning enn 8 mb per bilde, så det virker som om det bare er å legge ut. Særlig fornøyd er jeg med et bilde av Galdhøpiggen, der min venn rappellerer ned i silhuett fra Veslepiggen med Galdhøpiggens nordøst-egg i bakgrunnen. Sjekk det, og stem det opp og fram! http://www.summitpost.org/view_object.php?object_id=193139 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, bildet fra Galhøpiggen er kjempefint. Det fortjener en enda høgere oppløsning, så vil det være heilt i topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Petter Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Takk, men digitalkameraet på den tida hadde ikke høyere oppløsning!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langbein Rise Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Da har jeg også slengt ut noen toppbilder fra Jotunheimen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.