Gå til innhold
  • Bli medlem

SummitPost i ny drakt

Lyngve

Anbefalte innlegg

Den nye versjonen av www.summitpost.org er bare helt fantastisk. Skulle ønske det var flere aktive nordmenn der inne, slik at vi fikk satt flere norske topper på kartet. Foreløpig ligger der mer enn 5000 topper og nesten 7000 ruter grundig dokumentert der, med bilder, interaktive kart osv. Men av disse er det altså bare 12 norske topper....

Her er det store muligheter for topp-entusiaster til å "adoptere" fjelltopper i Norge. Første mann til mølla !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg tar deg på ordet, Lyngve. Jeg går først i gang med å legge ut noen høyoppløselige bilder nå. Jeg finner ingen annen begrensning enn 8 mb per bilde, så det virker som om det bare er å legge ut. Særlig fornøyd er jeg med et bilde av Galdhøpiggen, der min venn rappellerer ned i silhuett fra Veslepiggen med Galdhøpiggens nordøst-egg i bakgrunnen. Sjekk det, og stem det opp og fram!

http://www.summitpost.org/view_object.php?object_id=193139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.