Kristian den ukristne Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Noen som har erfaring med Primus Eta lite? Vurderer sterkt ett slikt for de lette turer der jeg uannsett ikke har planer om avansert matlaging, sammen med ett presskanne lokk for skikkelig kaffe. Siter
Larsdx Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Har jetboil som er ganske likt konsept og det fungerer kjempebra. Anbefales. 1 Siter
Kristian den ukristne Skrevet 4. august 2015 Forfatter Skrevet 4. august 2015 Høres bra ut, da er det bare å bestille. Noen som vet hva som skiller Eta Lite og Lite Pluss? Ser igrunn ikke den helt store forskjellen?? Mulig Lite Pluss bare er en ny versjon? Siter
Kristian den ukristne Skrevet 5. august 2015 Forfatter Skrevet 5. august 2015 For andre som vurdere denne så er etter alt jeg kan finne ut Lite Plus ny versjon av Eta Lite. Outnorth.no selger den i UN-blå farge til 853 kr (768 kr etter rabatt), godt under hva jeg klarer å finne noen annen plass. Også Outnorth selger den langt dyrere i andre farger. Som ett ekstra tips så får alle nye kunder 10% på første kjøp om de melder seg på nyhetsbrev Ble til at det kom med en ny sekk også, en Bergans Trollhetta 75 L, 1839 kr (1655 kr etter rabatt) må kunne kalles en god pris Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.