Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg klarte det - nesten


Tom42

Anbefalte innlegg

Målet var å kun starte med 18 kilo, men, likevel; inkl fiskeutstyr viser vekten 19,5 kg.

Etter en litt hard tur er kroppen en til to kg lettere. Om du jobber for å holde den vekten når du kommer hjem, så trenger du ikke redusere sekken med de siste 1,5 kiloene til neste tur. Det er totalbelastningen på knærne som teller, altså kropp pluss sekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må har real 3 ganger om dagen+litt anna snacks utover dagen, minst på tur.. Hadde selv sekk på 14.5 kg inkl mat for 4 dager på min 9 dagers hytte hytte tur i sommer, Da starta jeg på ubetjente hytter. Og ja det var 3 liter vann oppi der og. Når sekken ikke var tyngre er det greit og ha litt og gå på i tilfelle SHTF.. Jeg veide sekken på en hytte etter at jeg var kommet inn på de betjente hyttene, da var sekken under 12 kg inkl dagens rasjon med kakuskiver:) Uten alt vanneted med litt utstyr for og sove ute skal jeg komme ned på de samme 14.5 kg for 3-4 dagers tur, tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.